Slide Automatisering voor het MKB Webhosting

Klantenservice

Problemen waar u onze ondersteuning bij nodig heeft? Via de onderstaande mogelijkheden kunt u contact met ons opnemen. Bij voorkeur via ons ticketsysteem. Problemen die via telefoon, livechat, reguliere post of rooksignalen worden doorgegeven zullen wij ook hierin registreren zodat deze én de uiteindelijke oplossing altijd te raadplegen zijn.

Aanmelden via ticketsysteem

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Telefonisch contact

Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar van 8.30 – 17.30 via het telefoonnummer 045-8200022.

Voor klanten met een servicecontract zijn we ook bereikbaar buiten deze reguliere uren. Neem contact op met uw accountmanager indien u hier meer informatie over wenst.

Livechat

Tijdens kantooruren zijn wij altijd te bereiken via Whatsapp. Buiten kantooruren alleen voor klanten met een servicecontract.

Postadres

Denk aan ons kostbare milieu en verstuur eventuele documenten via e-mail! Mocht het toch noodzakelijk zijn om ze via reguliere post aan ons te versturen dan kunt u dat doen via:

Topdata
Oude Roderweg 17c
6422 PE Heerlen

Software hulp op afstand

Via Iperius Remote kunnen wij uw computer op afstand overnemen en samen met u het probleem bekijken. De installatie is eenvoudig. Downloaden, installeren en klikken op “allow connections”. Het ID en het wachtwoord kunt u dan aan onze helpdeskmedewerker verstrekken.

Download de software via de onderstaande button.